Search here...
Hizmetlerimiz

Profesyonel ekibimiz ile LG marka ürünlerinize Yetkili Servis hizmeti sağlıyoruz.

Yetkili

LG Kurulum Kaydı

LG yetkili servisi güler yüzlü ve kaliteli hizmet anlayışı ile tüketicilerin yeni televizyon ve beyaz eşya ürünlerine garanti onayı ve kurulum desteği sunuyor.

  • 2 İş Günü İçerisinde
  • Ücretli Aksesuar Desteği
  • Randevu Sistemi

Yetkili

LG Televizyon Servisi

LG yetkili servisi güler yüzlü ve kaliteli hizmet anlayışı ile tüketicilerin televizyon ile ilgili bütün sorunlarına çözüm sunuyor ve kayıt formu ile bekletmeden talepleri işleme alıyor.

  • Arıza Takip Sistemi
  • Parça Garantisi
  • Eve Servis

Yetkili

LG Beyaz Eşya Servisi

LG yetkili servisi güler yüzlü ve kaliteli hizmet anlayışı ile tüketicilerin beyaz eşya ile ilgili bütün sorunlarına çözüm sunuyor ve kayıt formu ile bekletmeden talepleri işleme alıyor.

  • Arıza Takip Sistemi
  • Parça Garantisi
  • Eve Servis

Yetkili

LG Telefon Servisi

LG yetkili servisi güler yüzlü ve kaliteli hizmet anlayışı ile tüketicilerin telefon ile ilgili bütün sorunlarına çözüm sunuyor ve kayıt formu ile bekletmeden talepleri işleme alıyor.

  • Arıza Takip Sistemi
  • Parça Garantisi

Televizyon servisi çağırmadan önce uygulanması gereken adımlar;

  • Her ne arıza alıyor iseniz, düzelme ihtimaline karşın televizyonunuzu kapatıp bir süre beklemelisiniz. Açtığınızda arıza hala devam ediyorsa Madde 2'yi uygulayın.
  • Arızanız ile ilgili destek almak için 444 65 43 numaralı LG Çağrı merkezimizden teknik destek alıp servis çağırıp çağırmamanız gerektiğini öğrenin. Servis çağırmanız gerekiyor ise Cihazı kapatın, fişini çekin ve Servis Talep Formunu doldurun ve uzman desteği bekleyin.
  • Servis geldiğinde arıza gözükmemesi ihtimaline karşın arızanın fotoğrafını/videosunu çekin.
  • Televizyonunuz hiç açılmıyorsa elektrik bağlantılarını ve sigortayı kontrol edin. Her şey normal ise Televizyon Servis Formunu doldurun ve uzman desteği bekleyin.
  • Cihazda görüntü var ancak ses yok ise kumandanın ses tuşlarını kontrol edin. Harici hoparlörlerde bir sorun olması ihtimaline karşın ses aygıtını "Dahili Hoparlor" olarak belirleyin. Hala ses yok ise Servis Talep Formunu doldurun ve uzman desteği bekleyin.
  • Cihazınıza bir aygıt bağlamayı denediyseniz ve başarısız olduysanız Giriş Listesinden doğru seçeneği seçtiğinize emin olun ve kablosunu kontrol edip tekrar deneyin, eğer hala çalışmıyorsa Servis Talep Formunu doldurun ve uzman desteği bekleyin..

Beyaz Eşya servisi çağırmadan önce uygulanması gereken adımlar;

  • Fişini çekin, takın ve tekrardan çalıştırın. Eğer arıza hala devam ediyorsa Madde 2'yi uygulayın.
  • Arızanız ile ilgili destek almak için 444 65 43 numaralı LG Çağrı merkezinden teknik destek alıp servis çağırıp çağırmamanız gerektiğini öğrenin. Servis çağırmanız gerekiyor ise Servis Talep Formunu doldurun ve uzman desteği bekleyin.
  • Randevu saatinden önce ekiplerin çalışmasını engelleyecek nesneleri cihazın yakınlarından kaldırın.
  • Cihazın arızasının gelen ekipler tarafından görünmemesine karşın ekipler gelmeden önce video çekip telefonunuzda bulundurun.

  • Bize ulaşın sayfasından veya çağrı merkezimizden arıza detaylarını belirterek randevu alıp, randevu gün ve saatinde cihazınızı yetkili servisimize teslim edebilirsiniz.
Ek Garanti

LG Yetkili Servisi olarak ürünlerinize ek garanti hizmeti sağlıyoruz

Garantimi Nasıl Uzatırım ?

Cihaz türü ve modeline göre paketler değişiklik göstermektedir. Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşın.

Bize Ulaş
500
B+

Tamamlanmış Servis Kaydı

25
+

Yıl Tecrübe

450
B

Mutlu Müşteri

Sepetiniz0
Sepetinizde ürün yok
Alışverişe Devam edin
0